Intercom skal ligge nederst til hĂžyre i produktene Core, Spring og Wave:
Mulige grunner til at du ikke finner Intercom
1 ) Du har ikke skrudd det pÄ i Innstillinger
Det er ikke alle selskap som har tilgang pÄ direktesupport fra produktene vÄre.
Hvis du har det, skal du fÄ det opp under Innstillinger.
Sjekk om "Vis Intercom" er skrudd pÄ.
2) Du har ikke oppdatert nettleseren
De stĂžttede nettleserne for Intercom er
Chrome (siste versjon)
Firefox (siste versjon)
Safari 8 og nyere
Microsoft Edge (versjon 15 og nyere)
Hvis du bruker en utdatert nettleser, kan du oppgradere den her: https://www.browsehappy.com/
3 ) Den blir blokkert av cookies i nettleseren din
Ă pne nettleseren Google Chrome
Klikk pÄ de tre vertikale prikkene Þverst til hÞyre i nettleseren for Ä Äpne menyen.
Klikk pÄ Logg og velg "Slett nettlesingsdata"
GÄ til Avanserte og velg siste 7 dager. (Du trenger ikke slette passord og pÄloggingsdata)
PrĂžv Ă„ logg ut og inn av Core og sjekk om Intercom dukker opp! đ€
4 ) Den blir blokkert av at du har adblock-extensions
Ă pne Google Chrome.
Klikk pÄ de tre prikkene Þverst til hÞyre for Ä Äpne menyen.
GĂ„ til "Innstillinger."
PÄ venstre side av innstillingssiden, klikk pÄ "Utvidelser" (eller "Extensions" hvis det er pÄ engelsk).
Du vil nÄ se en liste over alle installerte utvidelser. Finn adblocker-utvidelsen du Þnsker Ä fjerne.
Klikk pÄ "Fjern" under adblocker-utvidelsens navn.
Du vil bli bedt om Ä bekrefte fjerningen. Klikk pÄ "Fjern" igjen for Ä fullfÞre prosessen.
Lukk og Äpne Google Chrome pÄ nytt for Ä fullfÞre fjerningen.
PrĂžv Ă„ logg ut og inn av Core og sjekk om Intercom dukker opp!đ€
â5 ) OpplĂŠringsmoduler i Intercom fungerer ikke
Dersom du har problemer med Ä fullfÞre eller gjennomfÞre opplÊringsmoduler i Intercom er det lurt Ä sjekke om du stilt inn sprÄket i nettleseren riktig. For at opplÊringsmodulene i Intercom skal fungere mÄ sprÄket vÊre norsk.
Sjekk innstillingene til nettleseren du bruker og se at sprÄket er riktig innstilt.
Fungerer det fremdeles ikke?