Gå til hovedinnhold
Alle samlingerBROKER | CRMOppdragsavtale
Hvordan legger jeg til nye kostnader i Broker?
Hvordan legger jeg til nye kostnader i Broker?
Oppdatert for over 3 måneder siden

Legge til nye kostnader i et tilbud

Når du er på farten og raskt trenger å sette sammen et nytt tilbud, hjelper Broker deg med det.

Hvis du trenger å legge til flere kostnader, kan du rulle ned i listen og trykke på pluss-tegnet. I dialogboksen vises nå en liste med kostnader som ikke er standard og ikke allerede finnes i tilbudet.

Når du har funnet kostnaden du trenger, trykker du bare på den for å legge den til i tilbudet.

Avhengig av om det er en stor eller liten liste, vises også et søkefelt for å gjøre det enklere å finne den kostnaden du trenger.

Hvordan legger jeg til en manuell kostnad?

Untitled_ Sep 17,2024 09_29 AM.mp4 [video-to-gif output image]

For å opprette en ny manuell kostnad, trykker du på pluss-tegnet nederst i tilbudet, deretter trykker du på "Opprett" nederst i den nye dialogboksen som åpnes.

Fyll deretter inn litt informasjon om kostnaden (navn, pris og eventuell tilleggsinformasjon).

For kunder som bruker Core må man også velge en bilagstype slik at kostnaden havner på riktig konto i Core når oppdraget er opprettet.

Svarte dette på spørsmålet?